Jinekolojik Operasyonlar

Jinekolojik cerrahi, kadın pelvik bölgesinin organlarını içeren herhangi bir cerrahi prosedürü içerir. Rahim, yumurtalıklar, serviks, fallop tüpleri, vajina ve vulvayı içeren bu genital organlarda gelişen birçok farklı durum operasyon için gerekçe sayılabilir. Kadınların endometriozis, fibroidler (iyi huylu tümörler), yumurtalık kistleri, kanser, kronik pelvik ağrı, pelvik enflamatuar hastalık, rahim sarkması veya anormal kanama gibi durumlar için tedaviye ihtiyacı olabilir. Bununla birlikte cerrahi kararı bazı özel ve acil durumlar dışında aniden, hızlıca alınabilecek bir karar değildir. Bu kararın sonuçlarının hekim ve hasta ile ayrıntılı konuşulması, riskler ve yararların tartılması ve operasyon sonrası beklentilerin ve komplikasyonların altının çizilmesi gerekmektedir. Bazı ani alınan cerrahi kararlar ve operasyonların sonuçları beklentileri karşılamayabileceği gibi geç kalınan durumunların da ciddi sonuçları olabilir.

Kliniğimizde jinekolojik hastalıklar için yapılan ayrıntılı değerlendirmenin ardından medikal tedaviye uygun olmayan hastalarda gerekli ise cerrahi seçenekler sunulmakta, olası yararları ve komplikasyonlarına yönelik ayrıntılı danışmanlık verilmekte ve gerekli ise açık veya kapalı (laparaskopik) yöntemlerle cerrahi operasyonlar planlanmaktadır.

Durumunuzla ilgili cerrahi seçenekleri tartışmak için randevu almanız yeterlidir.