Vajinal PRP, O-Shot, Orgazm Aşısı

Cinselliğin açıkça tartışılabildiği günümüzde bile, pek çok kadın hâlâ cinsellikle ilgili konuları doktorlarıyla gündeme getirmekte çekinmektedirler. Azalan cinsel haz, kayganlık hissinin azalması, ilişki sırasında ağrı, vajinal kanalın gevşek ya da sıkı olması ve orgazma ulaşma güçlüğü gibi sorunlar, kadınların cinsel özgüvenini olumsuz etkilemekte ve eşler arasında önemli bir stres kaynağı olabilmektedir. Merak etmeyin, bir çözümü var. Vajinal PRP !

Vajinal PRP ve Önemi:

Vücudumuz, kendini iyileştirme konusunda olağanüstü bir kapasiteye sahiptir. Yeni dokuların rejenerasyonu, kök hücrelerin doğal üretimiyle gerçekleşir. Vajinal PRP (Platelet Rich Plasma), büyüme faktörlerini serbest bırakan biyoaktif proteinler açısından zengin konsantre trombositleri içeren bir tedavi yöntemidir. Günümüzde estetik kaygılar, cinsel disfonksiyon, aşırı aktif mesane ve idrar kaçırma gibi birçok sorunun tedavisinde kullanılan vajinal PRP, vücutta hücresel onarım ve gençleştirmenin en gelişmiş ve etkili doğal tedavilerinden biri olarak kabul edilmektedir.

Vajinal PRP Nedir?

Vajinal PRP, kendi kanınızdan elde edilen ve hücre yenilenmesini ve doku onarımını uyaran rejeneratif bir tedavi yöntemidir. Kanımızdaki trombositler, aktive olduklarında büyüme faktörlerini ve diğer proteinleri serbest bırakarak doku iyileşmesini teşvik eder. Bu nedenle vajinal PRP, kendi vücut hücrelerimizle dokularımızı doğal yollarla yenileyerek alerjik reaksiyon riskini en aza indirir.

Vajinal PRP Kimler İçin Uygundur?

Vajinal kuruluğu olan yetişkinler için vajinal duvarın kalitesini iyileştirerek vajinal kayganlık ve hissi artırmak amacıyla kullanılır. Ayrıca hafif düzeyde stres tipi idrar kaçırması yaşayan, cinsel ilişkide ağrı çeken veya klitoral bölgede hassasiyet isteyen kadınlar da vajinal PRP’den fayda sağlayabilirler.

Vajinal PRP’nin Sağladığı Faydalar Nelerdir?
  • Cinsel birleşme sırasında ağrının azalması veya tamamen geçmesi
  • Vajinal orgazm için duyarlılığın artması
  • Klitoral stimülasyondan daha fazla uyarılma
  • Daha sıkı ve kaygan bir vajinal kanal
  • Vajinal dudaklarda daha genç ve pürüzsüz bir görünüm
  • Azalmış aşırı aktif mesane ve/veya idrar kaçırma
  • Daha yoğun orgazm hissi
Vajinal PRP Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Vajinal PRP, ‘O-Shot’ veya orgazm aşısı olarak adlandırılan bir vajinal ve klitoral PRP enjeksiyonudur. Koldan alınan kan, santrifüjle ayrıştırılarak PRP elde edilir. Lokal anestezik kremle uyuşturulan vajinal bölgeye lokal anestezik solüsyon enjekte edilir ve PRP tedavisi gerçekleştirilir. PRP, bölgeye enjekte edildiğinde zamanla kollajen üretimini uyararak ve yeni kan damarlarının oluşumunu teşvik ederek hücresel onarımı sağlar. PRP, hastanın kendi kanından santrifüjde kırmızı kan hücrelerinden ayrıştırılarak elde edilir. Birden fazla büyüme faktörü içerir ve bir bölgeye enjekte edildiğinde zaman içinde kollajen üretimini uyarır ve o bölgede yeni kan damarlarının oluşumunu uyarır.

Uygunluk ve Süreç:

Tedaviye karar vermeden önce tam bir jinekolojik değerlendirme yapılması önemlidir. Prosedür, klinik ortamında lokal anestezi altında yaklaşık bir saat süren bir işlemdir. Tedaviden hemen sonra normal günlük aktivitelere dönüş mümkündür. Tedavi sonrasında, vajinal PRP ile kombine uygulanan vajinal fraksiyonel lazer uygulamalarının tedavi başarısını arttırdığını gösteren birçok bilimsel çalışma bulunmaktadır.

Vajinal PRP kaç seansta etkisini gösterir?

Vajinal PRP ve kombine lazer uygulamaları 4-6 hafta aralıklarla 3 seans olarak tavsiye edilmektedir.

Potansiyel Yan Etkiler:

Tedavi genellikle enjeksiyonla ilişkili hafif yan etkilere neden olabilir. Bunlar kısa sürede geçen kızarıklık, hafif morarma ve şişlik gibi durumlardır. Tedaviden sonra rahat hissedildiğinde (genellikle bir gün içinde), cinsel aktiviteye devam edilebilir.

Daha Detaylı Bilgi İçin Randevu Oluşturun:

Eğer vajinal PRP tedavisi hakkında daha detaylı bilgi almak ve uygunluk değerlendirmesi yapmak isterseniz, kliniğimizden randevu oluşturabilirsiniz. Sağlığınıza önem veriyoruz ve size en iyi tedaviyi sunmak için buradayız.