Mona Lisa Touch Ameliyatsız Lazer Genital Estetik

Mona lisa touch LAZER NEDİR?

MonaLisa Touch®, DEKA (İtalya) tarafından tasarlanmış vajinal mukoza ve genital alanlar için özel olarak oluşturulmuş fraksiyonel CO2 lazer enerjisini yumuşak dokulara ileten yeni nesil işlevsel bir vajinal lazer tedavisidir. Ofis ortamında anestezi veya iyileşme süresi gerektirmeyen, ablasyon tabanlı cilt yenileme, deri etiketleri veya küçük lezyonların buharlaştırılması gibi işlemleri son derece konforlu bir şekilde sunan bir lazer genital estetik sistemidir.

Mona lisa touch LAZER HANGİ ALANLARDA KULLANILIR?
  • Vajinal daraltma
  • Vajinal gençleştirme ve yenileme
  • Vajinal kuruluk ve ağrılı cinsel ilişki
  • İdrar kaçırma
  • Tekrarlayan vajinal enfeksiyonlar
  • Genital siğil tedavisi
  • Genital bölge renk açma
  • Sezaryen & Ameliyat izleri tedavisi
  • Çatlak tedavisi gibi tedavilerde son yıllarda etkinliği kanıtlanmış bir fraksiyonel lazer sistemidir.
NASIL ÇALIŞIR?

Mona Lisa Touch Fraksiyonel CO2 lazer, özel bir tarayıcı aracılığıyla nazikçe vajinal duvarlara etki eder ve yeni kollajen üretimi (neokolajenezis süreci) ile vajinal mukozanın bileşenlerini yeniden düzenleyip dengeler. Bu şekilde, lazerin etkisi güvenli ve ağrısız bir şekilde ilişkili ürogenital yapıların doğru işlevlerini yeniden etkinleştirir ve yeniden kurar. Ayrıca, idrar fonksiyon bozukluğuna (stres kaynaklı hafif inkontinans) bağlı semptomların iyileşmesini sağlar.

lazer genital estetik

lazer estetik

Bu işlem, birkaç hafta süren bir doku yenilenme sürecini tetikler, ancak uyarılma hemen gerçekleşir ve önemli iyileşmeler ilk seanstan itibaren görülmeye başlar

LAZER TEDAVİSİ NASIL YAPILIR?

Sizin herhangi bir ön hazırlık yapmanıza gerek bulunmamaktadır. İşlem öncesi herhangi bir ağrı hissetmemeniz için lokal olarak kullanılan uyuşturucu kremler kullanılabilmektedir. 5-10 dk sürecek tedavi seansınız boyunca gözlerinizi lazer ışınlarından korumak için tasarlanmış gözlüklerden kullanacaksınız. Yapılan işleme uygun farklı lazer başlıklar kullanılmaktadır. Mona Lisa lazer terapisinden iyileşme süreci hızlıdır. Günlük yaşamınıza normal şekilde devam edebilirsiniz. Vajinal tedavilerde 4-5 günlük cinsel perhiz uygulanmaktadır. Tedavi alanı 36 saat kadar biraz tahriş olmuş veya rahatsız hissedebilirsiniz. Rahatsızlık hissederseniz, buz paketleri uygulamak veya kayganlaştırıcı kullanmak yardımcı olacaktır. Çoğu şikayet için tedavi 4-6 hafta aralıklarla 3 seans tavsiye edilmektedir.

MONA LİSA LAzER TEDAVİSİ ETKİLİ MİDİR?

Tedavinin etkinliğini kanıtlayan bir çok uluslararası makale yayınlanmıştır. Cleveland Kliniğin çalışmasına göre hastaların %80’i tedaviden çok memnun olduğunu, %90’ı ise tek seans tedavinin dahi şikayetlerini azalttığını belirtmiştir. Ek olarak tedavi öncesi ve 1 ay sonrasında yapılan vajinal mukoza çalışmasını ve Dr.S.Salvadore IRCCS San Ra ffaela Hastanesinde yapılmış bir çok semptomun değerlendirildiği bilimsel çalışma sonuçlarını aşağıda bulabilirsiniz.

Kimler bu prosedüre uygun değildir?
  • Hamileler veya son 3 ayda doğum yapanlar
  • Mesane sarkması olan hastalar
  • Cinsel temasla bulaşan hastalıklara sahip olanlar
  • Aktif vajinal enfeksiyonu olan hastalar
SON NOTLAR

Yazıda belirtilen semptomlara sahipseniz ve tedavi için ameliyat olmak istemiyorsanız Mona Lisa Touch tedavisi size uygun olabilir. Kısa sürede iyileşme elde edilen, aynı zamanda da ilk seanstan itibaren şikayetlerde azalma görülen bu yeni nesil ameliyatsız ağrısız fraksiyonel CO2 lazer tedavisini Rize’deki kliniğimizde sizlerin hizmetine sunmaktan mutluluk duyarız.